Jag vann!


Goodiebag hos Fierza :)

Nu ska jag berätta en rolig sak, jag gick & la mig sådär vi halv åtta för jag sov bara 3 timmar inatt. Men med min vanliga "tur" så vaknade jag lite över 11. Tänkte att jag kunde gå upp och plugga lite på mina engelskaglosor, och på samma gång gick jag igenom lite bloggar. 

Och då såg jag att jag hade vunnit en goodiebag, det trodde jag aldrig. Det här gjorde verkligen min dag, sitter här och ler med fetaste smajlet ever. Det känns precis som innan julafton när man var liten. Nemen allvarligt, jag är riktigt glad för det här. Nu måste jag fortsätta att plugga..

Pusselinussans. 

Kommentarer
Postat av: Petter

Åh, jag vill också vinna goodiebags!

Fast kanske inte med mascara och pärlhalsband, eller jo, ge mig!



Godnatt!

2009-02-27 @ 00:18:43
URL: http://pttr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0